Медова біржа України
На торгах лотів 500 1002 тонн

Наш телефон

0 800 21-21-10 Пн-Пт 09:00–18:00

Правила публікації (розміщення) оголошення

До публікації на Медовій Біржі допускаються оголошення, які відповідають перерахованим нижче Вимогам.

Після того, як Користувач завершив опис лота на сторінці «Додати оголошення» і натиснув кнопку «Опублікувати оголошення», опис товару перевіряється адміністрацією Біржі.

Адміністрація або дозволяє публікацію оголошення, або відхиляє його (при цьому користувач отримує відповідне повідомлення із поясненнями). Якщо оголошення було відхилено, Користувач вносить виправлення в опис товару, натискає кнопку «Опублікувати оголошення» і воно знову буде перевірено.

Вимоги до опису товару:

  1. Заголовок (назва товару) не повинна містити написів великими літерами.
    • Наприклад: мед травневий БЕЗ ДОМІШОК.
  2. Використання великих літер допускається в абревіатурах.
    • Наприклад: мед травневий ДСТУ 4497.
  3. Заголовок не повинен містити спецсимволів ( %  * /  ).
  4. Заголовок та поле «Опис товару» не повинні містити контактних даних Користувача (ім’я, прізвище, телефон, ел.пошта тощо).
  5. Заголовок та поле «Опис товару» не повинні містити описів декількох продуктів. Принцип: «Один продукт – одне оголошення». Для кожного продукту оформляється окреме оголошення. Приклади невірного оформлення:
    • «продам 2 тонни меду та 100 кг воску»;
    • «продам 2 тонни акацієвого меду та 1 тонну липового».
  6. Представлений у заголовку товар та його ціна повинні відповідати категорії та підкатегорії, вибраної користувачем. Приклади невірного оформлення:
    • Заголовок: “Продам 2 тонни акацієвого меду”, однак вибрано категорію “Липовий мед”;
    • Заголовок: “Продам вулики Лежаки – 20 шт.”, однак вибрано підкатегорію “Дадан 10-ти рамковий”.
  7. На фотографіях, які прикріплені до опису товару, повинен бути зображений продукт, який пропонується до продажу, а не інші продукти.
  8. Фотографії, прикріплені до оголошення, не повинні містити рекламні матеріали (логотипи, рекламні банери, фото візиток тощо) та контактні дані Користувача (ім’я, телефон тощо).

        Залишилися питання?

        Зв'яжіться зі службою підтримки по телефону 0 800 21-21-10 або надішліть питання в службу підтримки — відправити питання.