Медова біржа України
На торгах лотів 500 1002 тонн

Наш телефон

0 800 21-21-10 Пн-Пт 09:00–18:00

Етапи розвитку Медової Біржі

Поделитесь статьёй с друзьями-пчеловодами:

Медова Біржа – проект, над яким безперервно йде робота. Ми прагнемо задовольнити потреби всіх учасників медового ринку. Тому вивчаємо побажання і допрацьовуємо торговельний майданчик.

Наш план розвитку передбачає поетапну розробку зручних і сучасних методів торгів як в Україні, так і в Європі.

ЕТАП 1 (червень 2019 – березень 2020)

Запуск простий у використанні торговельного майданчика для жителів України.

Тестування роботи Біржі. Послуги Біржі безкоштовні.

В даній схемі Біржа не бере участі в розрахунках за товар. Продавець і Покупець зв’язуються один з одним і вирішують всі питання щодо аналізів, доставки та оплати товару, безпосередньо, без участі Біржі.

ЕТАП 2 (квітень 2020 року)

Запуск поліпшеною схеми торгів.

Дана схема має функцію автоматичних торгів, більш зручну, як для продавців, так і для покупців. Сторони зможуть торгуватися як за ціною, так і за вагою меду (або за кількістю товару).

Наприклад:

1. Продавець виставив на продаж на Біржі мед вагою 3000 кг за ціною 40 грн/кг.
2. Покупці запропонували:

  • Покупець №1 запропонував Продавцю купити цю кількість за цією ціною.
  • Покупець № 2 запропонував Продавцю купити цю кількість по 36 грн/кг.
  • Покупець № 3 запропонував Продавцю купити 4000 кг по 38 грн.

3. Продавець проаналізував пропозиції покупців, які відображаються в списку на сторінці його оголошення, а також репутацію (рейтинг) цих покупців. Продавець вирішив, що йому зручніше продати весь мед зі своїх запасів і збільшити обсяг до 4000 кг. Але ціна його не влаштовує.

4. Продавець вибирає пропозицію Покупця № 3 і починає торгуватися з ним за ціною через особисті повідомлення на сторінці оголошення або по телефону. Особисті повідомлення (листування сторін) зберігаються Біржею для вирішення можливих суперечок.

В даній схемі Біржа не бере участі в розрахунках за товар. Продавець і Покупець зв’язуються один з одним і вирішують всі питання щодо аналізів, доставки та оплати за товар безпосередньо, без участі Біржі.

ЕТАП 3 (липень 2020 року)

Запуск торгового майданчика Біржі з простим функціоналом в Європі.

Майданчик призначений для продавців і покупців з Європи, а також інших країн світу. На цьому майданчику на торги може бути виставлено мед або продукція бджільництва тільки у вигляді експортних партій, з готовим пакетом документів (*).

Продавцем може бути як торгова компанія (експортер), так і великий бджоляр або кооператив (товариство) бджолярів, який оформив пакет експортних документів для розміщення торгів партій меду. Продавці можуть бути з будь-яких країн, в тому числі з України.

(*) Продавці з країн Євросоюзу зможуть торгувати на цьому майданчику як на внутрішньому ринку — без обмежень щодо мінімального розміру партії і без оформлення експортних
документів.

ЕТАП 4

Запуск схеми торгів «Склад Біржі». Робота за даною схемою відбувається через склад Біржі.

1. Біржа відкриває кілька складів (в медоносних регіонах України).

2. Продавець вибирає найближчий до нього склад Біржі та розміщує лот (наприклад, партію меду) на продаж в прив’язці до цього складу.

3. Покупець (експортер або оптовик) вибирає найближчий до нього склад Біржі, відбирає відповідні йому лоти, заявлені з цього складу. Потім Покупець торгується з Продавцем кожного лота про ціну і обсяг товару (див. Етап 2) і таким чином купує або відхиляє кожен відібраний лот.

4. Таким чином, Покупець може сформувати оптову партію меду на складі Біржі, купивши один великий лот (наприклад, 10-20 тонн) або купивши кілька дрібних лотів (наприклад, сумарно до 20 тонн).

5. При покупці лота Покупець може вибрати опцію «Аналіз меду». Аналіз може бути замовлений в 2-х варіантах, різної вартості: короткий набір тестів і «експортний» набір тестів. При покупці лота Покупець може вибрати опцію покупки меду без аналізу. У цьому випадку він несе всі ризики щодо якості меду.

6. Співробітник Біржі виїжджає до Продавця лотів, за якими Покупцем був замовлений аналіз, і відбирає проби. Потім Біржа направляє проби на аналіз в незалежну лабораторію в Україні або Європі. На групу лотів проводиться один аналіз. За результатами аналізів Покупець або підтверджує покупку, або відхиляє всі лоти цієї групи.

7. Після того, як лот Продавця був куплений і проба його меду пройшла аналізи (якщо потрібно), Біржа інформує Продавця і він завозить свою партію меду на склад Біржі, а Біржа оплачує йому вартість меду. За додаткову плату Продавець може замовити послугу доставки меду на склад транспортом Біржі.

8. Якщо Покупець купив кілька дрібних лотів, Біржа, таким чином, збирає їх на своєму складі і формує оптову партію для Покупця.

9. Коли всі куплені лоти надійшли на склад Біржі, Покупець сплачує Біржі вартість товару (з урахуванням комісії Біржі), а Біржа відвантажує йому оптову партію. Доставку товару на склад Покупця виробляє або Біржа, або сам Покупець, за домовленістю.

Робота за даною схемою має ряд переваг:

  • Покупець може сформувати оптову партію меду на складі Біржі, зберігати її там і не займати власні складські площі;
  • Покупець формує оптову партію віртуально, в своєму електронному робочому кабінеті на Біржі. Співробітникам покупця немає необхідності обдзвонювати продавців і погоджувати з кожним окремо умови купівлі-продажу. Всі процеси торгів спрощені і автоматизовані;
  • Покупець економить на логістиці – перевезення на його склад здійснюється у вигляді однієї великої оптової партії.
  • Продавець (бджоляр) отримує гарантію, що аналізи меду будуть проведені чесно і правильно, тому що відбір проб і організацію аналізів виробляє незалежна і незацікавлена сторона – Біржа.
  • Продавець (бджоляр) отримує від Біржі оплату за товар без відстрочок і ризиків – при здачі меду на склад Біржі.
  • Сторонам угоди відомі тарифи і комісії Біржі і вони можуть заздалегідь оцінити економічну доцільність такої угоди.

Залишилися питання?

Зв'яжіться зі службою підтримки по телефону 0 800 21-21-10 або надішліть питання в службу підтримки — відправити питання.