Медова біржа України
На торгах
Оголошень: 23 Тонн меду: 35

Наш телефон

0 800 21-21-10 Пн-Пт 09:00–18:00

У мене змінився номер телефону. Що мені робити?

Якщо у вас змінився номер мобільного телефону, то вам потрібно зареєструвати новий номер телефону.

Для цього, перейдіть в “Особистий кабінет” на сторінку “Персональні дані” і змініть номер телефону, натиснувши на іконку олівця поруч з ним. З метою безпеки введіть ваш пароль, який ви використовуєте для входу на Біржу. Потім в формі, що відкрилася, вкажіть новий номер телефону і на нього буде висланий СМС з кодом активації. Введіть код активації з СМС і новий номер телефону буде активований.

Новий телефон стане вашим логіном і ви будете вказувати його при вході на Біржу, коли буде потрібно. Ваш пароль залишиться попереднім. Також, новий номер буде використовуватися як ваш контактний телефон та на нього будуть приходити важливі СМС повідомлення.

Якщо ви не зміните номер телефону, то СМС повідомлення від Біржі будуть надсилатися на старий телефон. Також, ваші покупці або продавці не зможуть з вами зв’язатися.

Якщо ви не пам’ятаєте свій пароль і не можете змінити телефон в “Особистому кабінеті”, то вам доведеться знову пройти Реєстрацію за допомогою нового номера телефону. При цьому буде створено новий обліковий запис і вся інформація про минулі угодах і ваш рейтинг будуть вам недоступні.

Якщо для вас принципово важливо отримати доступ до свого облікового запису, щоб зберегти рейтинг або з інших причин, ми можемо спробувати відновити ваш доступ і вислати вам новий пароль. Але для цього вам доведеться пройти ідентифікацію особи, звернувшись до співробітника Біржі.

Для вирішення даного питання зателефонуйте нам за безкоштовним телефоном 0800-21-21-10 і ми постараємося вам допомогти.

 

Залишилися питання?

Зв'яжіться зі службою підтримки по телефону 0 800 21-21-10 або надішліть питання в службу підтримки — відправити питання.